کاهش 1206 میلی گرم پروتئین در ادرار با نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کاهش 1206 میلی گرم پروتئین در ادرار با نفروپاتی IgA در

من از نفروپاتی IgA در رنج هستم، و سطح کراتینین من 1.6 است. با این حال، من 1206 میلی گرم از پروتئین را در ادرار بیش از 24 ساعت است. در این زمان، دکتر تنها به من می دهد داروهای ضد فشار خون. این تجربه بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در است. یک مورد مشابه؟ اگر چنین است، سعی کنید برای پیدا کردن یک درمان موثر.

نفروپاتی IgA گلومرولونفریت مشترک در سراسر جهان است. مانند انواع دیگر گلومرولونفریت، نفروپاتی IgA در همچنین می توانید به از دست دادن پروتئین ها، که موجب سوء تغذیه، ریزش مو، خستگی، کم خونی، آسیب بیشتر به گلومرول، و بسیاری مشکلات دیگر منجر شود اگر تحت کنترل نیست به طور موثر.

ضد فشار خون، داروهای مانند مهارکننده های ACE و ARBs باید توانایی کاهش پروتئین در ادرار، اما در برخی موارد اثر بسیار آشکار نیست. سپس، بیماران باید برخی از روش های دیگر را. آنها عبارتند از:

1. استروئیدها: از طریق محدود کردن واکنش های التهابی در کلیه و جلوگیری از پروتئین فرار، استروئیدها مفید و موثر در کاهش بیماران مبتلا به نفروپاتی پروتئین و IgA هستند، اما این داروها می تواند عوارض جانبی به راحتی می شود.

2. ایمونوساپرسیو: مانند استروئیدها، داروهای سرکوب کننده ایمنی نیز ممکن است کاهش از دست دادن پروتئین کمک و کند کردن پیشرفت نفروپاتی IgA نداشتند. به طور کلی، این داروها به طرح درمان بیماران، هنگامی که تنها یک تابع از استروئید کار نمی اضافه شده است.

3. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: در مقایسه با درمان دارویی قبلی در تعمیر سلول های گلومرولی آسیب دیده و بازسازی سیستم فیلتر از کلیه تمرکز دارد. هنگامی که غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی کار خود را به طور معمول انجام می دهد، پروتئین هیچ شانسی برای فرار.

طرح درمان باید از فردی به فرد دیگر تغییر دهید. 1206 میلی گرم پروتئین در ادرار آن قدر سنگین است که بیماران باید درمان مناسب را انجام دهند برای مدیریت شرایط بیماری خود را در زمان. در غیر این صورت، آنها ممکن است از مشکلات جدی تر رنج می برند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان فوق، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل یا پیام زیر را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، IgA در درمان نفروپاتی و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: